سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نغمه ی عاشقی
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
خدایامن در کلبه ی فقیرانه ی خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خودنداری !من همچون تویی دارم و تو همچون خودنداری.

[ دوشنبه 88/8/11 ] [ 1:7 صبح ] [ دانشجوی ریاضی ] [ نظرات () ]

روزی مردی , عقربی را دید که درون آب دست و پا می زند . او تصمیم گرفت عقرب را نجات دهد , اما عقرب انگشت او را نیش زد. مرد باز هم سعی کرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد , اما عقرب بار دیگر او را نیش زد . رهگذری او را دید و پرسید:”برای چه عقربی را که نیش می زند , نجات می دهی” . مرد پاسخ داد:”این طبیعت عقرب است که نیش بزند ولی طبیعت من این است که عشق بورزم .
(دکتر علی شریعتی)


[ دوشنبه 88/8/11 ] [ 12:57 صبح ] [ دانشجوی ریاضی ] [ نظرات () ]

سلام آشنا                                                                                                                                                                  

دست بر چانه به شکوفه های سرخ وسفیدی خیره شده ای که هوای ذهنت را معطر ساخته اند. پشت دیوارهای سیمانی از تبار بهاران بودن وبارانی ماندن سخت است اما نگاه دریایی ات اطمینان می دهد که تا همیشه به رازقی ها ونسترن ها وفادار می مانی. طراوت گلهای باغچه را به یاد داشته باش تا صمیمیت بهار تنها نماند.آینده در انتظار لبخند توست،لبخند بزن تا تنها نمانی.

 


[ یکشنبه 88/8/10 ] [ 12:26 صبح ] [ دانشجوی ریاضی ] [ نظرات () ]

الهی،

در شگفتم از انکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد وخویش را نمی کاود تا به مخزن حقایق برسد.

                                                  علامه حسن زاده آملی

 مراقب افکارت باش،آنها به گفتار تبدیل می شود.

مراقب گفتارت باش،آنها به کردار تبدیل می شود.

مراقب کردارت باش،آنها به عادت تبدیل می شود.

مراقب عاداتت باش،آنها به شخصیت تبدیل می شود.

مراقب شخصیتت باش،آنها به سرنوشت تبدیل می شود.


[ جمعه 88/8/8 ] [ 11:8 عصر ] [ دانشجوی ریاضی ] [ نظرات () ]

سلام به دوستان خوبم امروز هر چی تودلتونه بریزیدبیرون. اخه امروز تولد امام رضا(ع) هر چی دلتون میخواد خدارو به امام رضا قسم بدید، دلم گواهه اگه با خلوص نیت بخوای به برکت این روز عزیز به خواسته هاتون میرسیدفقط یادتون باشه اون چیزی رو بخواین که به صلاحتون باشه.
منم برای تک تکتون آرزو میکنم که به تمام ارزوهاتون برسید. در خلوت تون برای منم دعا کنید.التماس دعا


[ جمعه 88/8/8 ] [ 12:55 صبح ] [ دانشجوی ریاضی ] [ نظرات () ]

بوی خوش ایمان

آهویی که تعقیب می شد، نفس نفس زنان به سوی تو آمد.از تاریکی ها به سوی روشنایی حیات آمد. باری مدینه وحال خراسان،مطلع هر روشنی شده ودلها ودیده ها فروغ خود را از تو می جویند.دهمین ستاره درخشان ونور ساطع آسمان عصمت وهشتمین اختر برج امامت وپیشوایی ،مورد پسند خدا ورسول حق (ص).

مردم در حضور تو بودند نشسته وبرخاسته که صید به تو پناهنده شد.از میان خیل مردم تو را یافت وصیاد چه شرمنده؟

تو همان امامی هستی که پدرش علی (ع)است،همان پدری که پاکروش وبلند مقام است.آمدن تو چون چراغی نورانی بود که دوستان گرد آمدند.همه پناهنده توییم.تو سلطان به حق مایی.سلطنت زیبنده توست وسکه فقط به نام تو می خورد.

صیاد شکار را رها می کند.تو چنگ آورنده ی دلها هستی.

کسی عالم تر از تو دیده نشده است.این سخن،سخنی است که همه در آن اتفاق نظر دارند .

حال اگر برای رفع نیازی نزد او می روم،در حالی که آبرویم به جای خود باقی است،به سوی اهل خانه ام باز می گردم.نیازم بر طرف شده است.شنیدم که فرمودی:"ورود در کارهای طاغوتیان و کمک به آنها وکوشش در تامین نیازهای آنها،همتراز کفر است".

دیگر به شکار آهوان نمی روم،زیرا در امان تو هستند.دوستان را نمی آزارم که تو فرمودی:"خدایا!دوستان ما عهد بسته اند که در برابر دولت باطل صبر نمایند."

به مردم نزدیک بودی.از خود آنها از ظرفی غذا برداشتی که مردم زحمت کش آن را از دل کوه جدا کرده وتراش داده بودند.دعای خیر توبرکت وسود عمل آنها را بیشتر کرد.زبانم را از غیر حقیقت حفظ می کند ودرمنقبت تو حقیقت را می گویم. هر چه گفتم عین حقیقت بود،زیرابا راهنمایی تو وحفظ زبان،درهای حکمت به روی هر انسانی گشوده می گرددوموجب جلب دوستیها می شود.

در نیشابور،خانه ی پیر زنی مستضعف به قدومت روشنی وشرافت یافت.درختان کاشته شده به دست تو از مرحله ی بذر تا شکوفایی،یک سال بیشتر صبر نکردند.در راههای مدینه عزیزتراز تو نبود.تا حد توان نیازهای نیازمندان را تامین می کردی.در سجده های طولانی خدارا ستایش می کردی زیرا حمد وسپاس خاص خداست ونیکی رسیده از جانب خداست.

درسهایی فراوان از مکتب تو گرفتم.بازمی گردم،اما هنوز بوی عطر بهشتی تودرفضا موج می زند.گفته بودی،سزاوار نیست که عطروبوی خوش را هرروزترک کرد.اگر هر روزبر آن دست نیافتید یک روز در میان واگرنشد،هر هفته یک بار،از رایحه خوش بهره مند شوید.تو بوی خوش ایمان وزندگی هستی.

               

 


[ چهارشنبه 88/8/6 ] [ 11:2 عصر ] [ دانشجوی ریاضی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 832915